Autorką projektu jest dr Martyna Pryszmont-Ciesielska
Zespół badawczy tworzyły następujące osoby:
dr Martyna Pryszmont-Ciesielska – pomysłodawczyni i koordynatorka projektu (więcej w zakładce „O autorce”)
mgr Joanna Anioł, doktorantka w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; pedagog i psycholog; pracuje we wrocławskiej poradni rodzinnej, gdzie od dwóch lat prowadzi cykl zajęć „Być mamą” i inne warsztaty dla rodziców; członkini Stowarzyszenia FamiLANDIA; zainteresowania naukowe: macierzyństwo w ponowoczesności (sytuacja kobiet-matek na rynku pracy, godzenie ról rodzica i pracownika, dyskryminacja kobiet-matek, znaczenie macierzyństwa dla kształtowania się tożsamości, macierzyństwo kobiet doświadczających wykluczenia, wizerunki matek w mediach), edutainment i edukacyjno-socjalizacyjny wymiar kultury popularnej.
Kontakt: joanna.aniol@gmail.com.
dr Joanna Golonka-Legut, doktor nauk społecznych, andragog; adiunkt w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. J. Korczaka w Warszawie; zainteresowania naukowe: biograficzność w edukacji dorosłych, potencjał edukacyjny indywidualnego doświadczenia życiowego, społeczno-kulturowy proces uczenia się, badania jakościowe: w tym podejście biograficzne i autobiograficzne; pasjonatka podróży – spotkania z ludźmi i doświadczanie odmiennych kultur są dla niej źródłem wiedzy i refleksji, ale także spokoju i energii, które są konieczne do twórczej oraz świadomej pracy naukowej.
Kontakt: golonka.joanna@gmail.com.
mgr Agnieszka Janik, doktorantka Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej oraz języka angielskiego; wiceprezes Stowarzyszenia Edukacji Krytycznej; członkini IPAworld (International Play Association), członkini międzynarodowego ruchu Discourse Power Resistance. W ramach rozprawy doktorskiej prowadzi prace nad przestrzeniami zabaw dzieci i partycypacją dzieci w życiu publicznym i społecznym; zainteresowania badawcze: nowa socjologia dzieciństwa, pedagogika krytyczna, edukacja kulturalna i przez sztukę małego dziecka, nauczanie języka angielskiego małych dzieci.
Kontakt: agnieszkaanna.janik@gmail.com.
mgr Edyta Sokołowska, doktorantka Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; psycholog i pedagog w trakcie szkolenia w zakresie psychoterapii prowadzonej w nurcie systemowym; członkini Wielkopolskiego Towarzystwa Terapii Systemowej; zainteresowania naukowe: rodzicielstwo oraz rodziny doświadczające rozwodu (w szczególności ojcostwo porozwodowe oraz dorosłe dzieci rozwiedzionych rodziców).
Kontakt: edytasokolowska1@gmail.com; edytasokolowska1@interia.pl.
Autorem strony tytułowej niniejszego projektu jest Anna Kozłowska
Autorem zdjęć w etiudach filmowych jest Norbert Choiński
dr Martyna Pryszmont-Ciesielska
Jest mamą Idusi i Astrusi; andragogiem i metodologiem, pracownikiem naukowym Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego. Inspiruje ją fotografia dokumentalna i filmy Pedro Almodovara. Absolwentka klasy teatralnej w III LO we Wrocławiu. Organizowała teatr studencki w Brzegu. Podejmuje zadania naukowe, dydaktyczne i artystyczne m.in. w ramach przedmiotów: metodologia badań społecznych, formalne i nieformalne obszary edukacji dorosłych, warsztaty poświęcone strategiom badawczym z użyciem fotografii. Członkini Akademickiego Towarzystwa Andragogicznego. Jej zainteresowania naukowe obejmują m.in.: ukryty program edukacji, nieformalne uczenie się dorosłych oraz metodologię badań nad edukacją ze szczególnym uwzględnieniem podejść jakościowych (badania: auto/biograficzne, posługujące się sztuką i performansem, etnograficzne oraz wizualne). Autorka monografii „Ukryty program edukacji akademickiej” (Wrocław 2010), prac zbiorowych, m.in.: „(Mikro)światy ludzi dorosłych” (Wrocław 2011); „Macierzyństwo w relacjach auto/biograficznych i fotografiach kobiet” (Wrocław 2013); „Macierzyństwo unplugged w perspektywie badań inspirowanych sztuką. W kierunku refleksyjnej praktyki badawczej” (w druku); „Audiowizualność Cyberprzestrzeń Hipertekstualność. Ponowoczesne konteksty edukacji” (red. M. Pryszmont-Ciesielska, L. Jakubowska-Malicka, A. Kobylarek) (Wrocław 2009) oraz artykułów naukowych o tematyce edukacyjnej i metodologicznej.